|
Τίτλος: Λεοκάντια
Μουσική σύνθεση: Άγνωστος
Μουσική δομή Εικόνα 1η: Από Αρ.1 - Αρ. 6 Μουσικές παρεμβάσεις Εικόνα 2η: Αρ. 7 Πουλιά Αρ. 8 Πουλιά Αρ. 8 ½ Μπορώ να περπατήσω Αρ. 9 Γρήγορα Αρ. 9 ½ Πουλιά Εικόνα ΙΙΙ: Αρ. 10 Βήματα (Γαλανός), Αρ. 11, Αρ. 13 Εικόνα IV Αρ. 14, Αρ. 14 1/2, Αρ. 15Α
5η Πράξις Αρ. 15 Malbrough
Παρατηρήσεις Ο συνθέτης είναι άγνωστος (υπάρχει μία πιθανότητα να είναι ο εκτελεστής του ξυλόφωνου - μεταλλόφωνου).
Έχουμε μία μουσική σύνθεση καθαρά περιγραφικού χαρακτήρα όπου με τα διάφορα εφέ των κρουστών υποστηρίζεται η πλοκή του έργου.
Στις 4 χειρόγραφες σελίδες που σώζονται από τη μουσική επένδυση για τη Λεοκάντια υπάρχουν συνολικά 15 μέρη, τα περισσότερα από τα οποία είναι πολύ σύντομα (σε μία σειρά πενταγράμμου). Στην πλειονότητά τους είναι ηχητικά εφέ που τονίζουν ή και καλλωπίζουν αισθητικά κάποιες στιγμές. Ορισμένα έχουν μιμητικό χαρακτήρα, όπως το μέρος Αρ. 8 "Πουλιά. Στο πάρκο του πύργου" (με τρέμολο σε τέταρτα), φτέρνισμα (ξυλόφωνο, glissando οκτάβας), κ.ά.
Στο εξώφυλλο της παρτιτούρας αναφέρεται το όνομα Απ. Αργυρόπουλος (πρόκειται για τον μουσικό που συνόδευσε με τα κρουστά την παράσταση).
Στην παρτιτούρα υπάρχουν σημειωμένες υποδείξεις για την εκάστοτε στιγμή της ενόργανης παρέμβασης στο έργο. Π.χ. «Πουλιά μόλις μιλήση η Βασούλα Στοπ». Αρ. 14 «Ξυλόφωνο glissandi, να πάρω ανάσα, έξοδος άνευ Μουσικής». Αρ. 15Α «Μόλις πιάση το κεφάλι του ο Αλεξανδράκης».
|