|
Τίτλος: "Ανδρομάχη"
Συντάκτης: Ω. (Εστία, 1932-1964)
Είδος: Κριτική
Γλώσσα: Ελληνική
Ημερομηνία: 29/06/1964
Έντυπο: Εφημερίδα
Τίτλος εντύπου: Εστία
Στήλη: Από το θέατρον
Εικονογράφηση: ΟΧΙ
Δείτε το δημοσίευμα
|
|
Τίτλος: Στα Επιδαύρια. H "Ανδρομάχη" του Ευριπίδη. Η ακουστική του θέατρου
Συντάκτης: Φοίβος Δέλφης
Είδος: Ρεπορτάζ
Γλώσσα: Ελληνική
Ημερομηνία: 26/07/1964
Έντυπο: Εφημερίδα
Τίτλος εντύπου: Ελεύθερος
Εικονογράφηση: ΟΧΙ
Δείτε το δημοσίευμα
|
|
Τίτλος: "Ανδρομάχη" Ευριπίδου, στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου
Συντάκτης: Ειρήνη Καλκάνη
Είδος: Κριτική
Γλώσσα: Ελληνική
Ημερομηνία: 01/07/1964
Έντυπο: Εφημερίδα
Τίτλος εντύπου: Απογευματινή
Στήλη: Κριτική
Εικονογράφηση: ΟΧΙ
Δείτε το δημοσίευμα
|
|
Τίτλος: Η "Ανδρομάχη" στα Επιδαύρια
Συντάκτης: Στάθης Ιω. Δρομάζος
Είδος: Κριτική
Γλώσσα: Ελληνική
Ημερομηνία: 03/07/1964
Έντυπο: Εφημερίδα
Τίτλος εντύπου: Η Αυγή
Στήλη: Η κριτική του θεάτρου
Εικονογράφηση: ΝΑΙ
Δείτε το δημοσίευμα
|
|
Τίτλος: Επιδαύρια '64. Ευριπίδη "Ανδρομάχη"
Συντάκτης: Φάνης Καμπάνης
Είδος: Κριτική
Γλώσσα: Ελληνική
Ημερομηνία: 02/07/1964
Έντυπο: Εφημερίδα
Τίτλος εντύπου: Δημοκρατική Αλλαγή
Στήλη: Κριτική: Το θέατρο
Εικονογράφηση: ΟΧΙ
Δείτε το δημοσίευμα
|
|
Τίτλος: Η "Ανδρομάχη" στην Επίδαυρο από το Εθνικό Θέατρο. Τα τρωτά μιας παραστάσεως
Συντάκτης: Ηρώ Δ. Λάμπρου
Είδος: Κριτική
Γλώσσα: Ελληνική
Ημερομηνία: 30/06/1964
Έντυπο: Εφημερίδα
Τίτλος εντύπου: Το Βήμα
Εικονογράφηση: ΟΧΙ
Δείτε το δημοσίευμα
|
|
Τίτλος: Παραστάσεις της Επιδαύρου, του Κηποθεάτρου, και μία άλλη παράσταση. Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, Ευριπίδου "Ίων", τραγωδία, Ευριπίδου "Ανδρομάχη", τραγωδία
Συντάκτης: Άλκης Θρύλος
Είδος: Κριτική
Γλώσσα: Ελληνική
Ημερομηνία: 01/08/1964
Έντυπο: Περιοδικό
Τίτλος εντύπου: Νέα Εστία
Στήλη: Το θέατρο
Εικονογράφηση: ΟΧΙ
Δείτε το δημοσίευμα
|
|
Τίτλος: Ανδρομάχη
Μουσική σύνθεση: Αργύρης Κουνάδης
Μουσική δομή Αρ. 1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ Αρ. 1α Τραγούδι του Ίωνα Αρ. 2 Πάροδος, Αρ. 3 Πρώτο Στάσιμο Αρ. 4 Δεύτερο Στάσιμο Αρ. 5 Τρίτο Στάσιμο Αρ. 6 Αρ. 7 Τέταρτο στάσιμο Αρ. 8 Κομμός Αρ. 9 Έξοδος
Παρατηρήσεις Δεν βρέθηκε η παρτιτούρα ορχήστρας.
Η μουσική δομή του έργου συμβαδίζει με εκείνη του κειμένου της τραγωδίας. Δεν υπάρχει όμως πουθενά κάποιο στοιχείο για τον αρ. 6 (της μουσικής δομής) σε καμία από τις σωζόμενες παρτιτούρες.
|
|
Είδος: | πάρτα οργάνου/φωνής |
Όργανο: | πιάνο |
Αριθμός σελίδων: | 19 |
Περιγραφή: | Πάρτα πιάνου.
Παρατηρήσεις: Στην παρτιτούρα υπάρχει γραμμένο το πεντάλ του πιάνου. Επίσης, χρησιμοποιείται η πρωτοποριακή τεχνική κρούσης μίας καλυμμένης χορδής και συγκεκριμένα ενός Φα.
|
|
|
Είδος: | πάρτα οργάνου/φωνής |
Όργανο: | φλάουτο |
Αριθμός σελίδων: | 13 |
Περιγραφή: | Πάρτα φλάουτου και πίκολο. |
|
|
Είδος: | πάρτα οργάνου/φωνής |
Όργανο: | όμποε |
Αριθμός σελίδων: | 13 |
Περιγραφή: | Πάρτα όμποε και αγγλικού κόρνου. |
|
|
Είδος: | πάρτα οργάνου/φωνής |
Όργανο: | κρουστά |
Αριθμός σελίδων: | 15 |
Περιγραφή: | Πάρτα κρουστών Ι ή batteria I
Παρατηρήσεις: Τα κρουστά όργανα είναι τα εξής: μαρ΄θιμπα (marimba), ξύλινες ράβδοι (wood blocks), 3 τομ - τομ (3 Tom Tom), γκραν - κάσα (0Gr. Cassa), γκλόκενσπιλ (Glocken Spiel), πιάτα (Piatti), Καμπάνες (bells).
|
|
|
Είδος: | πάρτα οργάνου/φωνής |
Όργανο: | κρουστά |
Αριθμός σελίδων: | 15 |
Περιγραφή: | Πάρτα κρυοστών ΙΙ ή batteria II
Παρατηρήσεις: (Piatti, Wood Blocks,Tom Tom ή Tam Tam, Legno, Triangolo, Gr. Cassa).
|
|
|
Είδος: | πάρτα οργάνου/φωνής |
Όργανο: | κλαρινέτο |
Αριθμός σελίδων: | 16 |
Περιγραφή: | Πάρτα κλαρινέτου σε Σι ύφεση. |
|
|
Είδος: | πάρτα οργάνου/φωνής |
Όργανο: | κόρνο |
Αριθμός σελίδων: | 16 |
Περιγραφή: | Πάρτα κόρνου Ι σε Φα. |
|
|
Είδος: | πάρτα οργάνου/φωνής |
Όργανο: | κόρνο |
Αριθμός σελίδων: | 16 |
Περιγραφή: | Πάρτα κόρνου ΙΙ σε Φα. |
|
|
Είδος: | πάρτα οργάνου/φωνής |
Όργανο: | τρομπέτα |
Αριθμός σελίδων: | 14 |
Περιγραφή: | Πάρτα τρομπέτας σε Ντο. |
|
|
Είδος: | πάρτα οργάνου/φωνής |
Όργανο: | τρομπόνι |
Αριθμός σελίδων: | 13 |
Περιγραφή: | Πάρτα για τρομπόνι. |
|
|
Είδος: | διασκευή |
Όργανο: | πιάνο |
Αριθμός σελίδων: | 21 |
Περιγραφή: | Διασκευή για πιάνο.
Παρατηρήσεις: Η παρτιτούρα αυτή είναι εν μέρει σπαρτίτο καθώς πάνω από το μουσικό μέρος (του πιάνου) είναι σημειωμένα τα λόγια.
Επίσης, υπάρχουν σημειωμένες οι εισαγωγές των οργάνων, ενώ σε κάποια μέρη οι φωνές της ορχήστρας (μελωδικές γραμμές) είναι έτσι σημειωμένες σε σημείο που να έχουμε μία «συμπύκνωση» για πιάνο που υποκαθιστά τρόπον τινά την παρτιτούρα ορχήστρας.
Όπου οι νότες δεν μπορούν να παιχτούν (από το πιάνο) είναι σημειωμένες πιο αχνές και σε μικρότερο μέγεθος από τις άλλες.
|
|